Butik

Byte

Det går utmärkt att byta smycket eller smyckena du beställt, förutsatt att det/de är oanvända, samt att de inte är ”skräddarsydda” (se ovan.) Meddela oss i en e-post till info@topaze.se och skicka det oanvända smycket till oss.

 

Reklamationer

Vid eventuell reklamation står Topaze för frakten. Reklamationen skall göras inom skälig tid från den tidpunkt felet upptäcktes. Normalt slitage räknas inte som skäl för reklamation.

 

Köpinformation

 

Priser

Alla priser är inklusive 25 % moms.

 

Färger

Perfekt färgmatchning kan ej garanteras för de bilder som visas på topaze.se då de ser olika ut beroende på bildskärmsinställning.

 

Leveranstid

Vi skickar alltid smyckena du beställt så fort som möjligt till dig. Eftersom alla modeller är handgjorda, vill vi ändå förbehålla oss en leveranstid på 1 till 3 veckor. Produktionen av din beställning påbörjas då din inbetalning finns registrerad på vårt konto (5467-9634).

 

Betalningssätt

Du betalar till vårt bankgiro (5467-9634).

 

Öppet köp/ångerrätt

Enligt svensk lag gäller 2 veckors öppet köp vid Internetköp, vilket vi självfallet följer. Obs! Detta gäller inte” skräddarsydda” smycken. Vill du ångra ditt köp av icke ”skräddarsydda” smycken skickar du den oanvända varan till oss inom 2 veckor tillsammans med faktura, (eller kopia). Returfrakten betalar du. Varan ska vara förpackad på samma sätt som du mottog den och oanvänd - vi återbetalar ej för skadad vara. OBS! Vi löser inte ut mot postförskott.

 

Copyright @ All Rights Reserved